BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
Začiatok niečoho nového.
Váš motor udržiava v chode, každý deň. Vaše srdce bije v rytme BMW F 750 GS. Je to vaša vstupenka medzi dobrodružstvá. S vyváženým enduro univerzálom bravúrne zvládnete všetky cesty, bez ohľadu na ich povrch a rozšírite si svoje horizonty – pretože chcete viac. Model F 750 GS vám poskytne viac výkonu, viac komfortu a väčšieho ducha GS.
Zažite silný charakteristický motor a vychutnajte si jednoduchosť ovládania modelu F 750 GS. Na vašich potulkách svetom máte motocykel s automatickou kontrolou stability (ASC) a antiblokovacím brzdovým systémom ABS vždy bezpečne pod kontrolou. Vďaka voliteľnej výbave Connectivity so 6,5-palcovým TFT displejom budete informovaní o najbližšej odbočke alebo o tom, kto vám práve volá. Jasne a zreteľne – bez toho, aby ste sa museli prestať sústrediť na cestu pred vami. Vstup do sveta nových zážitkov je – aj vďaka nízkej výške sedadla – ľahší ako kedykoľvek predtým.
Cena štandardnej konfigurácie: 9.150 EUR s DPH
Skutočné GS korene.
Je to jasné: Od úzkej zadnej časti cez výraznú nádrž až po typický GS predný blatník, dizajnové prvky modelu F 750 GS hovoria jasnou rečou: motocykel nesie gény GS. Nezameniteľná a typická je letmá línia motocykla. Pri pohľade spredu sú nové predné svetlomety mimoriadne výrazným prvkom – skutočná svetelná ikona. A galvanizovaný kryt chladiča v štýle Exclusive zvýrazňuje vysokú kvalitu tohto univerzálneho motocykla a stelesňuje ducha GS. Objavte viac!
Prichádza nový dvojvalec.
Keď naštartujete vaše F 750 GS, cesta do neznáma začína. Agilný radový dvojvalec vyčarí úsmev na vašej tvári – s výkonom 57 kW (77 k) prináša nový motor na zadné koleso obrovskú porciu výkonu – a spotreba paliva zostáva aj naďalej na veľmi nízkej úrovni (4,1 l na 100 km podľa WMTC).
Pre mladých jazdcov s vodičským oprávnením typu A2: aj verzia so zníženým výkonom na 35 kW (48 k) vám poskytne ten nefalšovaný pocit GS.
Každý štart je jednoduchý.
Vďaka dokonalej obratnosti, vysokej úrovni komfortu a možnosti zníženia pruženia nebol vstup do sveta GS ešte nikdy jednoduchší. Aby bola vaša poloha sedenia dokonalá, model F 750 GS sa dá prispôsobiť rôznym výškam sedadla: od zníženého s výškou 770 mm až po výšku 830 mm. A okrem toho: Uvoľnená, ale napriek tomu aktívna poloha sedenia a variabilná ergonómia, podporujú vašu aktívnu bezpečnosť a vytvárajú jednotu medzi vami a vašim motocyklom – pre pohodlnú turistiku.
Štýl Exclusive.
Chcete vášmu modelu F 750 GS dodať viac elegancie? Potom je štýl Exclusive so svojou metalickou matnou farbou Stereo perfektnou voľbou pre vás. V tomto štýle galvanizovaný kryt chladiča s nápisom GS a granitovo sivé ráfy kolies dokonale dotvárajú scénu modelu F 750 GS. Čierne/sivé sedadlo, dva protektory rúk a strieborné galvanizované riadidlá uzatvárajú tento výnimočný vzhľad.
TECHNICKÉ ÚDAJE
|
BMW F 750 GS
|
|
| Motor | |
|---|---|
| Typ motora | Vodou chladený, 4-taktný, radový dvojvalcový motor, štyri ventily na valec, dva vačkové hriadele v hlave valcov, mazanie so suchou kľukovou skriňou |
| Vŕtanie * Zdvih | 84 mm x 77 mm |
| Zdvihový objem | 853 cm3 |
| Výkon motora | 57 kW (77 k) pri 7500 ot./min. OE znížený výkon na 35 kW (48 k) pri 6500 ot./min. |
| Maximálny krútiaci moment | 83 Nm pri 6000 ot./min. OE znížený výkon: 63 Nm pri 4500 ot./min. |
| Kompresný pomer | 12,7 : 1 |
| Príprava zmesi / Systém riadenia motora | Elektornické vstrekovanie |
| Emisná norma | Uzatvorený 3-cestný katalyzátor, emisný štandard EU-4 |
| Výkon / Spotreba | |
| Maximálna rýchlosť | 190 km/h |
| Spotreba podľa WMTC na 100 km/h | 4,1 l |
| Druh paliva | Bezolovnatý benzín, minimálne oktánové číslo 91 (RON) |
| Elektrika | |
| Alternátor | Permanentný magnetický alternátor 416 W (nominálny výkon) |
| Batéria | 12 V/10 Ah, bezúdržbová |
| Prenos výkonu | |
| Spojka | Viaclamelová v olejovom kúpeli (anti-hopping), ovládaná mechanicky |
| Prevodovka | 6-stupňová prevodovka so stálym záberom, integrovaná v kľukovej skrini |
| Sekundárny pohon | Nekonečná O-krúžková reťaz s tlmením nárazov v zadnom náboji kolesa |
| Podvozok / Brzdy | |
| Typ rámu | Mostíkový rám, oceľová plášťová konštrukcia |
| Predná vidlica / Odpruženie vpredu | Teleskopická vidlica, Ø 41 mm |
| Zadná vidlica / Odpruženie vzadu | Hliníkové dvojité kyvné rameno, centrálna pružina, hydraulicky nastaviteľné predpätie pružiny, nastaviteľný odskok |
| Zdvih pružiny vpredu / vzadu | 151 mm/177 mm (OE: sada na zníženie pruženia 131 mm/157 mm) |
| Rázvor kolies | 1 559 mm |
| Stopa (závlek predného kolesa) | 104,5 mm |
| Uhol hlavy riadenia | 63° |
| Kolesá | Ráfy z hliníkovej zliatiny |
| Ráfik predného kolesa | 2,50 x 19″ |
| Ráfik zadného kolesa | 4,25 x 17″ |
| Pneumatiky predné | 110/80 R19 |
| Pneumatiky zadné | 150/70 R17 |
| Brzdy predné | Dvojitá kotúčová brzda, plávajúce brzdové kotúče, Ø 305 mm, dvojpiestikový plávajúci strmeň |
| Brzdy zadné | Jednoduchá kotúčová brzda, Ø 265 mm, jednopiestikový plávajúci strmeň |
| ABS | BMW Motorrad ABS (vypínateľné) |
| Rozmery / Hmotnosti | |
| Dĺžka | 2 255 mm |
| Celková šírka (so zrkadlami) | 922 mm |
| Výška (bez zrkadiel) | 1 225 mm |
| Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti | 815 mm (OE sada na zníženie pruženia: 770 mm, OE nízke sedadlo: 790 mm, OE komfortné sedadlo: 830 mm) |
| Dĺžka podsedlového rámu pri pohotovostnej hmotnosti | 1830 mm (OE sada na zníženie pruženia: 1750 mm, OE nízke sedadlo: 1790 mm, OE komfortné sedadlo: 1870 mm) |
| Pohotovostná hmotnosť, pri plnej nádrži 1) | 224 kg |
| Celková prípustná hmotnosť | 440 kg |
| Maximálna nosnosť (pri sériovej výbave) | 216 kg |
| Objem palivovej nádrže | 15 l |
| z toho rezerva | pribl. 3,5 l |
- Uvedené údaje sa vzťahujú k hmotnosti prázdneho motocykla podľa normy DIN
- 1) Podľa smernice 93/93/EHS so všetkými prevádzkovými náplňami, naplnená do aspoň 90 % objemu palivovej nádrže










