BMW F 850 GS

BMW F 850 GS

Dobrodružstvo v krvi.

Žijete pre výzvy. Kde sa iní otáčajú, vy pokračujete. Prekonávate hranice. Prekážky sa menia na možnosti. Dobrodružstvo prúdi vo vašich žilách. V sedle modelu F 850 GS hravo zvládnete akýkoľvek terén vďaka 21-palcovej prednej pneumatike. Hlavné je, že váš prístup a zvedavosť vás ženú vpredu – bez ohľadu na to, ako ďaleko sa na svojom F 850 GS vydáte. A vôbec nezáleží na tom, či to vezmete priamo cez zablatený chodník: S voliteľnou výbavou Connectivity získate neustály prístup k navigácii, telefónu, multimédiám a dôležitým údajom o motocykli. Jasne a zreteľne na 6,5-palcovom TFT displeji – bez toho, aby ste sa museli prestať sústrediť na cestu pred vami. Získate tak viac času na to, čo je naozaj dôležité. A môžete tak objavovať všetko, čo leží za horizontom.

Cena štandardnej konfigurácie: 11.150 EUR s DPH

 

Ešte viac GS.

Silný vzhľad: vy a vaše F 850 GS s charakteristickou letmou líniou. Keď sa povie dizajn, dobrodružstvo cítiť z každého povrchu, z každého rohu a z celej línie motocykla. Od zadnej časti, cez nádrž, až po predný LED svetlomet, ktorého denné svietenie pripomína naklonenú upravenú vidlicu a je k dispozícii ako voliteľná výbava, dizajnové prvky sú upravené pre offroad a vy ste naladení na jedinečné výlety od hlavy až po päty. Galvanizovaný kryt chladiča pre štýly Rallye a Exclusive zabezpečuje perfektný vzhľad na ceste aj v teréne.

Vnútorný pohon.

Zvedavosť a smäd po dobrodružstve sú vašim motorom. Radový dvojvalcový motor s výkonom 70 kW (95 k) vás podporí v každom snažení – jeho silné stránky sú vysoký krútiaci moment a energický charakter. Pôsobivý hlboký zvuk motora, nízka spotreba paliva a vysoký výkon v celom spektre otáčok. Vydajte sa do neznáma s modelom F 850 GS!

Vo svojom živle.

Vaša hlava je uvoľnená a vaše oči sú zamerané na cestu pred vami. Takmer inštinktívne riadite, preraďujete a brzdíte vaše F 850 GS – nezameniteľná ovládateľnosť: ste vo svojom živle, plne sústredení na dobrodružstvo. A vďaka typickej GS ergonómii sedíte vzpriamene a isto a vďaka tomu chcete neustále napredovať.

Štýl Exclusive.

Ste silný charakter? Potom by vaše F 850 GS malo určite mať nezabudnuteľné vlastnosti. Štýl Exclusive ponúka, okrem matnej metalickej farby Pollux, pozlátenú prednú vidlicu a galvanizovaný kryt chladiča. Oba tieto prvky zvýrazňujú vysokú kvalitu spracovania motocykla. Protektory rúk a čierno-sivé sedadlo dotvárajú tento štýl.

Štýl Rallye.

Páči sa vám športový vzhľad a nebojíte sa terénu? Štýl Rallye vám poskytuje ešte väčšiu dynamiku v sedle modelu F 850 GS, pretože dodáva motocyklu výrazné prvky v podobe pozlátených ráfov kolies, čierno-červenému sedadlu, protektorov rúk a galvanizovaného krytu chladiča – zahŕňa aj exkluzívne metalické farby, bielu Lightwhite uni, červenú Racing uni a modrú Lupin.

 

 

TECHNICKÉ ÚDAJE

Motor  
Typ motora Vodou chladený, 4-taktný, radový dvojvalcový motor, štyri ventily na valec, dva vačkové hriadele v hlave valcov, mazanie so suchou kľukovou skriňou
Vŕtanie * Zdvih 84 mm x 77 mm
Zdvihový objem 853 cm3
Výkon motora 70 kW (95 k) pri 8250 ot./min.
OE znížený výkon na 35 kW (48 k) pri 6500 ot./min.
OE RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 k) pri 8000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 92 Nm pri 6250 ot./min.
OE znížený výkon: 63 Nm pri 4500 ot./min.
OE RON91 bezolovnatý benzín: 86 Nm pri 6250 ot./min.
Kompresný pomer 12,7 : 1
Príprava zmesi / Systém riadenia motora Elektornické vstrekovanie
Emisná norma Uzatvorený 3-cestný katalyzátor, emisný štandard EU-4
Výkon / Spotreba  
Maximálna rýchlosť viac ako 200 km/h
Spotreba podľa WMTC na 100 km/h 4,1 l
Druh paliva Bezolovnatý benzín, minimálne oktánové číslo 95 (RON)
OE bezolovnatý benzín, minimálne oktánové číslo 91 (RON)
Elektrika  
Alternátor Permanentný magnetický alternátor 416 W (nominálny výkon)
Batéria 12 V/10 Ah, bezúdržbová
Prenos výkonu  
Spojka Viaclamelová v olejovom kúpeli (anti-hopping), ovládaná mechanicky
Prevodovka 6-stupňová prevodovka so stálym záberom, integrovaná v kľukovej skrini
Sekundárny pohon Nekonečná O-krúžková reťaz s tlmením nárazov v zadnom náboji kolesa
Podvozok / Brzdy  
Typ rámu Mostíkový rám, oceľová plášťová konštrukcia
Predná vidlica / Odpruženie vpredu Teleskopická vidlica typu upside-down, Ø 43 mm
Zadná vidlica / Odpruženie vzadu Hliníkové dvojité kyvné rameno, centrálna pružina WAD, hydraulicky nastaviteľné predpätie pružiny, nastaviteľný odskok
Zdvih pružiny vpredu / vzadu 204 mm/219 mm (OE: sada na zníženie pruženia 184 mm/199 mm)
Rázvor kolies 1 593 mm
Stopa (závlek predného kolesa) 126 mm
Uhol hlavy riadenia 62°
Kolesá Vypletané kolesá
Ráfik predného kolesa 2,15 x 21″
Ráfik zadného kolesa 4,25 x 17″
Pneumatiky predné 90/90 R21
Pneumatiky zadné 150/70 R17
Brzdy predné Dvojitá kotúčová brzda, plávajúce brzdové kotúče, Ø 305 mm, dvojpiestikový plávajúci strmeň
Brzdy zadné Jednoduchá kotúčová brzda, Ø 265 mm, jednopiestikový plávajúci strmeň
ABS BMW Motorrad ABS (vypínateľné)
Rozmery / Hmotnosti  
Dĺžka 2 305 mm
Celková šírka (so zrkadlami) 922 mm
Výška (bez zrkadiel) 1 356 mm
Výška sedadla pri pohotovostnej hmotnosti 860 mm (OE sada na zníženie pruženia: 815 mm, OE nízke sedadlo: 835 mm, OE komfortné sedadlo: 875 mm, OA rallye sedadlo: 890 mm)
Dĺžka podsedlového rámu pri pohotovostnej hmotnosti 1910 mm (OE sada na zníženie pruženia: 1830 mm, OE nízke sedadlo: 1870 mm, OE komfortné sedadlo: 1950 mm, OA rallye sedadlo: 1980 mm)
Pohotovostná hmotnosť, pri plnej nádrži 1) 229 kg
Celková prípustná hmotnosť 445 kg
Maximálna nosnosť (pri sériovej výbave) 216 kg
Objem palivovej nádrže 15 l
z toho rezerva pribl. 3,5 l
  • Uvedené údaje sa vzťahujú k hmotnosti prázdneho motocykla podľa normy DIN
  • 1) Podľa smernice 93/93/EHS so všetkými prevádzkovými náplňami, naplnená do aspoň 90 % objemu palivovej nádrže